Rony_Balony
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2002
Sinds een maand of 2 heb ik problemen met mijn MSI laptop met Windows 11 Pro , elke keer als ik deze opstart moet ik handmatig verbinding maken met Wifi ( ondanks dat ik heb aangevinkt dat deze het automatisch moet doen) terwijl ik wel overal Wifi heb . Eenmaal opgestart en verbinding gemaakt valt deze verbinding weer weg na enkele minuten, wederom automatisch verbinding aangklikt en ik heb weer verbinding echter valt hij weer weg na enkele minuten (soms wel binnen een minuut). Ik heb via apparaatbeheer mijn adapters nagekeken en waren allemaal up-to date . Ik heb zelfs de netwerkadapters verwijderd en opnieuw geinstalleerd ( zie onderstaand bijlage} er staan er wel veel in ....
Echter na een klein half uurtje tewijl ik ondertussen wel een keer of 6 het hele ritueel heb herhaald blijft de verbinding constant .. Iemand die hier wat mee kan ??
Bij voorbaat al mijn dank.
Ron.

Echter na een klein half uurtje tewijl ik ondertussen wel een keer of 6 het hele ritueel heb herhaald blijft de verbinding constant .. Iemand die hier wat mee kan ??
Bij voorbaat al mijn dank.
Ron.