wifi verbinding asus laptop met canon printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
hallo
mijn canon MG 5250 heeft één keer draadloos geprint en ineens krijg ik de melding dat de laptop geen verbinding kan maken.
de laptop geeft in apparaten en printers een groen vinkje bij mijn canon mg 5250 dus deze ziet hem wel en zou het dus moeten doen.
opnieuw de code van het draadloos modem van UPC maar weer ingevoerd en als alles ingevoerd is en ik druk op gereed vraagt de canon opnieuw om de code in te vullen.
de printer doet het verder prima op de bedrade vaste computer.
het is voor mij een raadsel en ben erg benieuwd naar de oplossing.
groet, Martin

Via de Canon Easy Setup die meegeleverd zou moeten zijn (gerefereerd aan de handleiding die u kunt vinden op de website van Canon), kunt u de printer verbinding laten maken met de router/lokale subnet.
Als u dit gedaan heeft, lijkt het erop of u een verkeerd wachtwoord ingevoerd heeft waardoor er iedere keer weer gevraagd wordt om het juiste wachtwoord.

Als test zou u eens het draadloze netwerk uit de laptop kunnen halen en hierna opnieuw toevoegen. Er wordt dan weer gevraagd om een wachtwoord in te voeren en dan kunt u controleren of deze overeenkomt.

Laatst bewerkt:
Hallo, de fout zat in de instellingen van mijn printer. er stond een vinkje verkeerd.
afdrukrij onderbreken. alles werkt nu weer naar behoren.
hartelijk dank voor de reactie.
groet, martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan