Mijn zoontje heeft een ASUS MEMO Pad HD 7.
Hij heeft problemen met zijn WIFI-verbinding.
Als hij ons WIFI-netwerk selecteert dan moet hij telkens het wachtwoord invoeren.
Het IP-adres wordt opgehaald, hij maakt verbinding en een paar seconden later wordt de verbinding weer verbroken.
Bij het WIFI-netwerk staat dan gewoon: Beveiligd met WPA2 (WPS beschikbaar).
Het WIFI-netwerk werkt wel op andere apparaten in huis, maar enkel alleen niet op deze tablet.
Dit wijst richting de tablet, maar op andere WIFI-netwerken maakt de tablet wel verbinding.
Met een medewerker van Telfort heb ik naar de WIFI-verbinding gekeken en daar was niks mis mee.
Ook ben ik met de tablet terug gegaan naar de Media Markt.
Daar hebben ze naar de tablet gekeken, maar daar was ook niks mis mee.
Ik kom er niet meer uit.
Hopelijk kan iemand me helpen zodat mijn zoontje weer gewoon WIFI heeft op zijn tablet.
Hij heeft problemen met zijn WIFI-verbinding.
Als hij ons WIFI-netwerk selecteert dan moet hij telkens het wachtwoord invoeren.
Het IP-adres wordt opgehaald, hij maakt verbinding en een paar seconden later wordt de verbinding weer verbroken.
Bij het WIFI-netwerk staat dan gewoon: Beveiligd met WPA2 (WPS beschikbaar).
Het WIFI-netwerk werkt wel op andere apparaten in huis, maar enkel alleen niet op deze tablet.
Dit wijst richting de tablet, maar op andere WIFI-netwerken maakt de tablet wel verbinding.
Met een medewerker van Telfort heb ik naar de WIFI-verbinding gekeken en daar was niks mis mee.
Ook ben ik met de tablet terug gegaan naar de Media Markt.
Daar hebben ze naar de tablet gekeken, maar daar was ook niks mis mee.
Ik kom er niet meer uit.
Hopelijk kan iemand me helpen zodat mijn zoontje weer gewoon WIFI heeft op zijn tablet.