loekschild
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2011
- Berichten
- 4
Ik heb een Samsung Home Theater systeem HT-C6500 met ingebouwde wifi voorziening. Ik heb alle gegevens ingevuld en er is een uitstekend signaal tussen dit systeem en mijn Live box/modem. Echter ik krijg van het Samsung apparaat de mededeling dat de HTTP poort is geblokkeerd, met de suggestie dat het aan de Firewall ligt. Ik kan dus niet het internet op.
Volgens Online is er geen blokkade vanuit de Live box. En Samsung zegt dat het aan de Firewall ligt, dus het modem.
Kan mijn netwerk PC wellicht roet in het eten gooien? Hoewel als ik daar de firewall uitzet dan komt er ook geen verbinding, dus??
Kan iemand dit verklaren resp. helpen oplossen.Bijvoorbaat dank.
loekschild
Volgens Online is er geen blokkade vanuit de Live box. En Samsung zegt dat het aan de Firewall ligt, dus het modem.
Kan mijn netwerk PC wellicht roet in het eten gooien? Hoewel als ik daar de firewall uitzet dan komt er ook geen verbinding, dus??
Kan iemand dit verklaren resp. helpen oplossen.Bijvoorbaat dank.
loekschild