Wifi verbinding Home Theather systeem met internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

loekschild

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
4
Ik heb een Samsung Home Theater systeem HT-C6500 met ingebouwde wifi voorziening. Ik heb alle gegevens ingevuld en er is een uitstekend signaal tussen dit systeem en mijn Live box/modem. Echter ik krijg van het Samsung apparaat de mededeling dat de HTTP poort is geblokkeerd, met de suggestie dat het aan de Firewall ligt. Ik kan dus niet het internet op.

Volgens Online is er geen blokkade vanuit de Live box. En Samsung zegt dat het aan de Firewall ligt, dus het modem.:mad:

Kan mijn netwerk PC wellicht roet in het eten gooien? Hoewel als ik daar de firewall uitzet dan komt er ook geen verbinding, dus??

Kan iemand dit verklaren resp. helpen oplossen.Bijvoorbaat dank.:)

loekschild
 
Hoi,

Veel routers en met name ook combi's modem/routers zoals je livebox hebben wel degelijk een ingebouwde firewall.
Via de setup van de livebox kan je veelal die firewall tijdelijk itschakelen.
Wanneer je die, met de verbinding tussen je Samsung en de livebox ingeschakeld, die firewall weer activeert gaat het meestal goed.
 
wifi verbinding Home Theather set naar Live box

Goedendag,
Ik heb nu enkele malen Online en Samsung vragen gesteld. Deze twee blijven naar elkaar wijzen.
Online zegt dat Samsung op moet geven welke poorten open moeten. Samsung zegt dat het probleem bij Firewall van Online ligt.:evil:
Echter wat ik ook probeer bij de Livebox instellingen, de boodschap HTTP poort is geblokkeerd blijft komen. Terwijl er wel een uitstekende verbinding is tussen de HT set en de Livebox. Ik heb ook maar poort 80 geactiveerd, omdat dit denk ik de HTTP poort is, maar ook nu geen Internet verbinding.

Daarom heb ik maar even een pauze ingelast voor dit onderwerp.:mad:


Loek Schild.:)

Hoi,

Veel routers en met name ook combi's modem/routers zoals je livebox hebben wel degelijk een ingebouwde firewall.
Via de setup van de livebox kan je veelal die firewall tijdelijk itschakelen.
Wanneer je die, met de verbinding tussen je Samsung en de livebox ingeschakeld, die firewall weer activeert gaat het meestal goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan