Wifi vind geen accespoints meer?

• Onderwerp starter Onderwerp starter noahs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

noahs

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
Hallo!

Ik heb gisteren wat services uitzeget, omdat mijn laptop zeer traag werd. Maar na het opnieuw opstarten, werkte mijn wifi niet meer! Ik weet zeker dat ik geen belangrijke services uitgezet heb, want ik heb ook alles nog teruggezet, en weer gestart, maar nogsteeds geen wifi. Het probleem is dat mijn wifi geen toegangspunten meer vind, maar ze zijn er wel.. daar 4 uur mee bezig geweest, Ik zit nu op internet met een usb wifi stick, dus met de verbinding zelf is niets mis. En natuurlijk heb ik al gecontroleerd of de wifi aan staat, in apparaatbeheer maar ook met de schakelaar op de laptop zelf..
Ik heb een Packard bell dot, met XP.

Kan iemand mij alstublieft helpen ?

Kijk eens of de "Wireless Zero Configuration" service wel op "Automatisch" staat en gestart is.

Ja, die staat op automatisch, en is gestart, maar krijg nog steeds de melding " Er zijn geen draadloze netwerken binnen bereik gevonden. Zorg ervoor dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld. " En ik kan zo vaak op vernieuwen klikken als ik wil maar blijf deze melding krijgen..

Bedankt voor de reactie!

Driver van de Wifi opnieuw geïnstalleerd?

Wel geprobeerd een nieuw stuurprogramma te zoeken bij apparaatbeheer, maar niets gevonden..

Gewoon bij Packard Bell downloaden en installeren.

Net nieuwe drivers geinstalleerd, maar maakt geen verschil...

Als ik nu kijk in de cmd bij ipconfig /all, staat er dat m'n wifi ontkoppeld is... Toch weet ik 100% zeker dat hij aan staat?

Ledje van de Wifi brand ook als je deze inschakelt? Met rechts op de Wifi netwerkkaart klikken deze staat ingeschakeld?

Jup staat ingeschakeld, ledje knippert om de 10 seconden als hij aan staat.

Het ledje zou wel moeten gaan knipperen wanneer ik zoek naar toegangspunten, maar dat gebeurt niet...

Ik heb net NetworkStumbler geinstalleerd, en daar vind de netwerkkaart wél alle netwerken! In iedergeval blij dat hij dan niet kapot is... Maar kan nóg niet verbinden, met windows wireless zero... Ik heb wel al een ander programma gedownload waar ik mee zou kunnen verbinden met accespoints,, maar die zegt dat ik eerst m'n Atheros kaart aan moet sluiten... Hij vind wel netwerken maar zou niet aangesloten zijn?! nu snap ik het ook niet meer ..:shocked:

Helaas heb ik geen opties meer.:( Mogelijk dat iemand anders nog een tip heeft.

Ik weet nu wel zeker dat de kaart niet kapot is, ik heb in een oude laptop ( waar ik zeker van weet dat de kaart nog goed was ) de zelfde netwerkkaart gevonden en die er in gezet. Maar, nog steeds precies het zelfde probleem...
Ik denk dat ik het op geef :(

Edit:

Het is gelukt! Na nog wat gegoogle vond ik iemand met het zelfde probleem, en het bleek de service EVENT LOG te zijn die er voor zorgde dat er geen netwerken meer te zien waren in Windows als hij uit stond.
Eindelijk :D
Toch nog bedankt voor de hulp!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan