Wifi wachtwoord telkens opnieuw invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

maciesz

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2012
Hallo helpmij,

Telkens als ik mijn computer opnieuw opstart moet ik mijn wachtwoord opnieuw invoeren van mijn wifi verbinding. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd maar nog zonder succes. Telkens wanneer ik mijn wachtwoord invoer vink ik aan dat hij mijn wachtwoord moet onthouden maar zonder succes. Ik heb het netwerk verwijderd en handmatig weer aangemaakt maar dit mocht ook niet baten.

Heeft iemand van jullie een idee wat ik moet doen om niet telkens mijn wachtwoord opnieuw te hoeven invoeren?

Gegroet,
Maciesz

in de eigenschappen van je draadloze netwerkverbinding staat "automatisch verbinding maken wanneer dit netwerk binnen bereik is" aangevinkt?

Ik heb geprobeerd om het netwerk te verwijderen en opnieuw aan te maken. Alles nagelopen voor zo ver ik weet met instellingen die goed moeten staan. Verder nog niets. Nog suggesties?

je hebt de status van deze vraag op "opgelost" gezet?
Heeft dit probleem zich altijd al voorgedaan of pas na een bepaalde wijziging? Bv. een windows update, instellingen die je gewijzigd hebt in je computer of router?
Als je kan inloggen in je router check dan eens of dat er zoiets staat als "disable ssid broadcast". Dat zal meestal onder WLAN menu staan of WLAN security.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan