wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Mijn dochter heeft een nieuwe HP laptop een hele goeie, nu heeft ze op haar kamer internet via de kabel dit werkt perfect.Maar als ik de internetkabel eruit trek heeft ze uiteraard geen internet dus gaat ze zoeken naar draadloos verbinding, dan vind hij niets, maar als haar vriendin met haar goedkopere acer laptop komt dan vind zij draadloos 10 tallen verbindingen, hoe kan dit moet ik iets spaciaals instellen ofzo er zit iedergeval wifi op haar laptop. Maar hij kan nooit wat vinden en als hij wel wat vindt zoals bij ons op de camping dan kan zij geen verbinding met internet maken. Wie kan mij helpen om dit goed te krijgen.Alvast bedankt voor jullie reactie.

Bij mijn Medion was het zo dat je eerst een toetsencombinatie moest indrukken om draadloos te kunnen werken. En dat schijnt bij meerdere laptops zo te zijn. Heb je het boekje nog, daar staat het vast in.

Op de HP site vind ik dit:

Notebooks met ingebouwde draadloze adapters beschikken meestal over een knop om de draadloze adapter in en uit te schakelen aan de voorkant of zijkant van het apparaat !!

Laatst bewerkt:
Klopt wat Raymond Bos zegt: er zit een (schuif)knop op de laptop die je WIFI activeert!

Dank voor de aanvulling/bevestiging. Ik dacht al dat het zoiets moest zijn. Bij mij was het dus een toetsencombinatie maar bij HP dus een knopje.

Nou mensen er zit inderdaad een knopje aan de voorkant en nu werkt het wel.
Bedankt voor de snelle reactie.
En nog een prettig weekend.:):):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan