wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo dames heren. ik heb een vraag. ik heb mij een wifi usb adaptor voor draadloos netwerk gekochty voor mijn desktop. met instaleren was niet zo goed kreeg dat beeldje voor instalatie niet toen ik de dvd in de dvd speler deed. heb het toen via computer gezocht en via setup geinstaleert. maar ok het werkt prima maar het gekke is iedere keer als ik de pc uit doe , en ik maak hem later weer eens aan, dan moet ik mij bij mijn netwerk weer aan melden. dat vind ik raar en lastig nou lastig het is niet als het moet. mijn systeem is windows 7 ultimate. kan iemand mij zeggen wat ik verkeert heb gedaan. ik dank u.

hoi

in windows 7 ga je naar je verbinding rechts onderin de taakbalk klik je met de linkermuisknop op je verbinding

selecteer je verbinding in die lijst klik met je rechtermuisknop en kies voor eigenschappen

kies dan de tab verbinding en vink automatisch verbinding maken als de dit netwerk binnen handbereik aan

vul bij de beveiliging tab wel even je wachtwoord in

en als het goed is moet het dan opstarten van je pc automatisch je verbinding opstarten

en natuurlijk moet de usb adapter er wel in zitten met opstarten

Laatst bewerkt:
hallo aloew bedankt voor de reactie op mijn vraag. heb het zo gedaan zoals u beschreven hebt stond er al in zoals u schreef. ook het wachtwoord sleutel dus alles ok. maar moet me toch weer als ik de pc opstart aanmelden. ik moet toch iets fout gedaan hebben maar wat??? dank u.

maak je gebruik van de optie van windows om je draadloze netwerk te starten

of zit er nog bijgeleverde software bij de usb wifi ontvanger

misschien kan je het in het programma instellen dat erbij zit

ik neem aan dat je je moet aanmelden voor je internet verbinding en niet voor je computer zelf toch ?

hallo aloew. zat een schijfje bij de wifi usb ontvanger die heb ik in het loopwerk gedaan maar kreeg geen beeldje voor de instalatie. ben naar computer gegaan en heb daar naar setup gezocht en toen geinstaleert. en ik moet me iedere keer bij netwerk aanmelden met mijn wachtwoord. dus niet mijn pc. aanmelden voor internetverbinding dus.

hallo alouw. ik was op het configuratiescherm van de usb wifi adaptor en kwam op een tabblad waar ik mijn beveiliggings sleutel moest invullen. dat heb ik gedaan, opnieuw opgestart en hij deed het, werd meteen verbonden met internet. wist ik niet weer wat geleerd. het is dus opgelost. nogmaals bedankt.

mooi om te horen dat het is opgelost

groetjes

aloew

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan