Wifiverlenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

KoenW1

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2013
Beste leden,

Omdat het wifisignaal op de zolder hier zo slecht is, als er al signaal is, ben ik van plan binnenkort een wifiverlenger aan te schaffen, ik heb hier alleen totaal geen verstand van. Wat vraagjes:
1. Waar moet ik op letten bij het kopen van een wifiverlenger?
2. Wat heb ik nodig voor een wifiverlenger?
3. Voor welke prijs heb ik een goede wifiverlenger, raden jullie er nog een aan?*

Ik ga er niet mee gamen ofzo, maar ik wil er gewoon snel mee kunnen internetten.

Weet niet of dit alle informatie is die jullie nodig hebben, anders vraag je het maar, dan ga ik het even uitzoeken.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Koen

Hoi,

Welk budget heb je ?

De Netgear Range Extenders zijn erg goed.

Hoi,

Bedankt voor je bericht.

Een budget heb ik niet echt, omdat ik geen idee heb hoeveel ik er minimaal voor moet neerleggen.

Nog een vraagje: werkt zo'n ding draadloos, of moet er een internetkabeltje ofzo in?

Groetjes,
Koen

ze werken draadloos. (en je moet ze op een plaats hangen tussen de router, en tussen waar je internet wilt hebben,( dus niet op zolder)).
maar wat is ongeveer je budget?

ze werken draadloos. (en je moet ze op een plaats hangen tussen de router, en tussen waar je internet wilt hebben,( dus niet op zolder)).
maar wat is ongeveer je budget?

Oke, dat is mooi. Budget denk ik rond de 30-40 euro, is dat realistisch? Als er iets goeds is voor minder is het natuurlijk beter ;)
Is het erg belangrijk dat hij tussen de router en mijn PC hangt? Het lijkt me dat als ik hem op zolder hang, het signaal daar het sterkst is, wat ik wil. Of zit ik dan fout?

Ziet er leuk uit, hoeveel kost die? (ik zie er geen prijs bij staan :()

Bedankt!

Dan moet je even op Google het type invullen en bij de webshops gaan kijken.

Oke, kost rond de 45 euro.

Hoe gaat dat in zijn werk? Ik bestel dat, hij komt hier thuis, ik zet hem waar ik hem wil hebben, zet hem aan, stel het goede netwerk in en ik heb boven beter wifi?

Ja, de configuratie is per merk verschillend maar het komt in grote lijnen op jou verhaal neer. Je kan op de Netgear site een handleiding downloaden, kan je precies zien wat je moet doen :thumb:

Top, bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk dat het een NETGEAR gaat worden :)

Na wat uitstel is het er toch van gekomen ^^
In de winkel bedacht ik me dat eentje doe direct in het stopcontact gaat toch makkelijker is. Op advies van de verkoper een Sitecom genomen.
Evengoed bedankt voor jullie advies.

Alles werkt trouwens prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan