• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wigi (Wim Gielis)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Hallo Wigi,

Bij toeval ben ik dit forum tegengekomen. Tot nu toe heb ik mijn vragen mbt. Excel altijd geplaatst in het forum van Oplossing.be.
Ik heb gezien dat je op dit forum heel actief bent en op Oplossing.be kom ik steeds minder antwoorden van je tegen. Klopt dit ? Ben je overgestapt of is er iets anders ?
Is het nu beter om mijn vragen in dit forum te posten, want ik zie dat er hier veel meer Excel-vragen behandeld worden ?

Graag je reactie.

Bedankt
Eric

Hallo Wigi,

Bij toeval ben ik dit forum tegengekomen. Tot nu toe heb ik mijn vragen mbt. Excel altijd geplaatst in het forum van Oplossing.be.
Ik heb gezien dat je op dit forum heel actief bent en op Oplossing.be kom ik steeds minder antwoorden van je tegen. Klopt dit ? Ben je overgestapt of is er iets anders ?
Is het nu beter om mijn vragen in dit forum te posten, want ik zie dat er hier veel meer Excel-vragen behandeld worden ?

Graag je reactie.

Bedankt
Eric

@ Eric:

Ik was daar ook actief, maar na meerdere onenigheden met één van de moderators (en heb absoluut geen enkel probleem met niemand anders) wens ik daar niet meer te posten.

Waar jij je vragen stelt maakt niet veel uit. Op beide forums zijn deskundigen actief. Kies dus maar. De kans dat ik je help op het andere forum is wel zo goed als onbestaande aangezien ik daar niet meer post, maar neemt niet weg dat anderen je dat daar wel zullen helpen naar bestvermogen.

@ Moderators: gelieve deze topic in de juiste sectie te plaatsen, en evt. ook de titel aan te passen indien mogelijk.

Wigi

@ Moderators: gelieve deze topic in de juiste sectie te plaatsen, en evt. ook de titel aan te passen indien mogelijk.Wigi
Mag wat mij betreft hier blijven staan, misschien hebben andere bekende van jou er ook nog wat aan. Aangezien de vraag is opgelost gooi ik er wel een slotje op.

@ EVELTHOVEN (Eric) Welkom op Helpmij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan