wii 4.3e softmodden

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenhaverkamp

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Hallo.
Mijn vraag is of er een manier is om de 4.3E Wii te softmodden ZONDER een spel?

Sven!

Ja dit is zeker mogelijk! Het is zelfs erg makkelijk.
*KNIP*
En klaar

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is absoluut onmogelijk zonder de originele versie van :
LEGO Indiana Jones The Original Adventures.

Ik heb het zelf ook gedaan, het is echt heel makkelijk en mogelijk. Het is niet moeilijk. Volg precies de stappen en het werkt echt! Geloof me maar

Er mag uitleg gegeven worden, zonder links om de benodigde spullen te downloaden.

ik geloof er niks van aangezien op de grootste wii hack forums staat dat het moet met een spel! ;)

Ik sluit me hier bij aan. Op de alle Fora waarop tutorials staan over soft-modding van de Wii wordt er altijd over het originele Lego spel gesproken.

Zonder spel kan de Bannerbomb NIET geladen worden ( Error 004 ). Dus dan kan er ook geen soft-mod plaatsvinden.

Ik zweer het

Ik zweer het serieus, ik heb mijn Wii gesoftmodded zonder enig spel. Ik speel nu wel mooi back-ups. Het werkt echt. Er staan verschillende guides op internet. Ik besteed hier geen moeite meer aan, aangezien jullie het toch niet geloven

En anders zet je er een chip in? Heb zelf ervaring met Flatmod nadat ik 1 jaar geleden mijn wii heb gesoftmodded, nu een chip erin om via disc-channel te laden.

Ik zweer het serieus, ik heb mijn Wii gesoftmodded zonder enig spel. Ik speel nu wel mooi back-ups. Het werkt echt. Er staan verschillende guides op internet. Ik besteed hier geen moeite meer aan, aangezien jullie het toch niet geloven

Ik geloof direct dat je je Wii gesoftmod heb met alleen een SD-kaart en geen spel.:)
Dat heb ik ook gedaan. Maar ik had Software level 4.1e en niet 4.3e

Met software level 4.3e moet je het spel hebben.

Heb het net weer gedaan op 4.3e werkt perfect, het zal wel aan mij liggen dan

Bleek dat ik 4.2 had, sry. Maar heb het bij vriend gedaan, kan geen link sturen

Softmodden wii kan zonder game voor alle 4.3

Te zien op *KNIP*

Eventueel wil ik de bijbehorende uitleg ook wel doen :d

Eric

Laatst bewerkt door een moderator:
@Eric26
Welkom op Helpmij :)
Topics ouder dan 3 maanden worden hier met rust gelaten.
Wellicht ben je vergeten de voorwaarden goed te lezen bij het registreren.
Succes verder op ons forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan