Ik heb een philips led tv met hdmi, 1 scart en een poort groen,wit,rood
Op de hdmi van de tv is de samsung hd ontvanger aangesloten en op de scart van de tv is de philips home cinema set aangesloten.
Verders is op de hcs via een scart de philips dvd recorder aangesloten
De samsung ontvanger heeft 2x scart (vcr en tv) en hdmi
De hcs heeft 2 scart allebei in gebruik en wit,rood audio in en geel video out
Ik heb vanochtend de wii met tulup (scart) op de tv aangesloten wit en rood op elkaar maar de tv heeft geen geel (beeld) ik heb hem toen op groen aangesloten en de krijg je wel beeld maar met storing.
Ik kan de wii wel via een spliter laten lopen naar de tv maar bij onze tv moet je dan steeds de hcs verwijder en de wii weer toevoegen 1 keer is niet erg maar dat wordt erg vervelend.
Misschien een beetje warrig verhaal maar ik hoop dat iemand me kan helpen???
Op de hdmi van de tv is de samsung hd ontvanger aangesloten en op de scart van de tv is de philips home cinema set aangesloten.
Verders is op de hcs via een scart de philips dvd recorder aangesloten
De samsung ontvanger heeft 2x scart (vcr en tv) en hdmi
De hcs heeft 2 scart allebei in gebruik en wit,rood audio in en geel video out
Ik heb vanochtend de wii met tulup (scart) op de tv aangesloten wit en rood op elkaar maar de tv heeft geen geel (beeld) ik heb hem toen op groen aangesloten en de krijg je wel beeld maar met storing.
Ik kan de wii wel via een spliter laten lopen naar de tv maar bij onze tv moet je dan steeds de hcs verwijder en de wii weer toevoegen 1 keer is niet erg maar dat wordt erg vervelend.
Misschien een beetje warrig verhaal maar ik hoop dat iemand me kan helpen???