wii controller maakt geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

onsteuntje

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
16
Hallo,

wij hebben sinds kort een wii en daar heb ik een 2de controller bij gekocht.

Als ik de ene controller aanzet maakt ie automatisch verbinding met de wii, maar bij de 2de controller doet ie dat niet.
Ik moet dan op het huisje, bij opnieuw instellen, de controller instellen, en dan doet ie het wel.
Maar is dit wrel de "normale"manier of doe ik iets verkeerd of is er iets mis met de controller die ik heb bijgekocht??

alvast bedankt namens mijn zonen:)
 
Hallo, zeg tegen uw zonen, of doe het zelf: :)thumb:)

Open het batterijenklepje op de Wii Remote en open daarna het witte klepje op de Wii, waar ook een SD kaart in kan. Druk daarna tegelijk op beide rode knopjes die zich achter allebei de klepjes bevinden. Zo, je Wii Remote is nu gesynchroniseerd met JOUW Wii. Deze rode knopjes zorgen er dus voor, dat je niet op de Wii van de buren komt!:p

Het is handig dat je dit met zijn 2-en doet omdat je dan allebei de rode knopjes kan indrukken.

Uiteraard erna weer de klepjes dicht-/erop doen!

Succes!
Groetjes,
Martijn
 
Graag gedaan en heel erg veel plezier ermee!:thumb::thumb:;)
 
oeps!

mijn wii remote vertoont eenzelfde probleem, maar synchroniseren helpt niet.
ik heb al een andere ontvanger op de tv staan dat helpt ook niet
help please!!!
 
hoi ik heb en wii ik spelde en spel openns deet hij erg raar dus ik starten opnieuw op en opens van spel kan nie gelezen worde we hebben gekeeken het licht niet aan de spellen maar aan de wii en oogen van de wii binnen is vies en we weeten niet hoe we dat moeten schoon maken ? :shocked:
 
geen spellen doen

ik wil weer gewoon kunnen spelen op me wii vin het gewoon nie leuk hij leest geen spellen meer licht gewoon aan de wii van binnen wat te doen:( help ,me plsszszs:confused:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan