Wii controllers

Status
Niet open voor verdere reacties.

wupie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Berichten
28
Goede avond,

Ik heb een 2e controller aangeschaft ,ik heb hem kunnen linken aan de Wii zodat ik nu controller 1 en 2 ,op de controller brand dan ook het desbetreffend lampje 1 en 2,ik zie ook de 2 handjes op het scherm,een rood en een blauw,ik kan ze allebei bewegen en zaken selecteren ,alleen de 2 e controller wil geen beweging in een spel doen.
Bv tennis met 2 pers.Je kan alles aanduiden,spelers,pers,aantal spellen,hij laat dan zelfs nog zien wie welke controller heeft,dit klopt dan ook,maar met de 2 e controller kan ik geen beweging maken in het spel zelf.
Heb al van alles geprobeerd,maar vind zo direct geen antwoord op deze waarschijnlijk simpele vraag.

Alvast bedankt
 
Heb je wel eens van controller gewisseld? Dus die je normaal zou gebruiken voor SP1 gebruik je voor SP2 en andersom.
 
Ja heb ze eens omgedraaid.De oude is eigenlijk de kapotte.
Als ik die alleen koppel,doet hij alles(je ziet het handje bewegen)je doorloopt de stappen voor een spel,geen enkel probleem,maar eens je in een spel zit neemt hij geen beweging meer aan.bv bowling,richten,bal nemen,gaat allemaal maar gooien lukt niet.
Ga morgen nog eens even wat testen,maar kapot is hij volgens mij niet want anders kan je de rest toch ook allemaal niet aanduiden??

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan