Wii games branden me ImgBurn geeft fout !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenjitje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
4
Beste,
Ik draai op Windows Vista Ultimate en heb al verschillende spellen gedownload en gebrand met Nero 9.
Maar ze hebben mij aangeraden te branden met ImgBurn, heb al verschillende versie's geinstalleerd op mijn pc en geen van allemaal werken.
Ik krijg altijd dezelfde foutcode, heb ook al geprobeerd met andere dvd merken zowel +R als -R.

Wie kan me hier effe uit helpen?

Thnx....

Kenny:thumb:
 

Bijlagen

  • Fout_ImgBurn.jpg
    Fout_ImgBurn.jpg
    91,4 KB · Weergaven: 63
Deze melding krijg ik ook vaak en klik dan gewoon op "DOORGAAN" en er is geen vuiltje aan de lucht.
Deze melding krijg je als je geen exclusieve toegang tot je brander kan krijgen maar dat is niet noodzakelijk.
 
weet je wat het bij mij was die melding??

een radio programma die ook de brander laatje kan openen,dus dat radio programma afsluiten en nergens last meer van
dus kijk eens of er andere programma's draaien die je drive gebruiken:thumb:
 
weet je wat het bij mij was die melding??

een radio programma die ook de brander laatje kan openen,dus dat radio programma afsluiten en nergens last meer van
dus kijk eens of er andere programma's draaien die je drive gebruiken:thumb:

Ik heb een radioprogramma in men toolbar staan maar deze heb ik gewist, zowel een Nero gadget en die heb ik ook gewist.
Ik zal deze nog eens opnieuw proberen en ik houd u op de hoogte

Dank bij voorbaat
 
Deze melding krijg ik ook vaak en klik dan gewoon op "DOORGAAN" en er is geen vuiltje aan de lucht.
Deze melding krijg je als je geen exclusieve toegang tot je brander kan krijgen maar dat is niet noodzakelijk.

Dit heb ik al eens gepbrobeerd, en die doe alsof hij brand en als ik heb wil controlere op men pc of wie blijkt er niets op de schijf te staan

Thnx
 
het is niet alleen met radio programma,het kan net zo goed een ander programma zijn die je brander blokkerd en dan krijg je die melding
 
het is niet alleen met radio programma,het kan net zo goed een ander programma zijn die je brander blokkerd en dan krijg je die melding

Ik heb het gevonden :D
Het was die Nero Gadget in men Sidebar.......:confused:

In ieder geval, bedankt allemaal en ik kom regelmatig eens een kijkje nemen als ik iemand kan helpen.

Bedankt allemaal..

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan