Wii geeft zwart scherm na mislukte wad instalatie en na mislukte .wad firmware instal

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0239

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Berichten
5
Hallo,

Op mijn wii probeerde ik snelkoppelingen naar wii spellen te maken, maar dat is mislukt en toen deed mijn wii het niet meer ( wel te herstellen via de reset knop tijdens het opstarten) daarna heb ik hem geprobeert te maken via de resetknop en dan in het preloader menu door op ''install/unstall programs'' of zoiets te klikken en toen kwam ik bij HBC uit en heb ik geprobeert een gedownloade .wad firmware (v. 4.2e) erop te zetten.
Maar nu doet hij het helemaal niet, hij geeft alleen het health bericht met ''druk op A'' weer en dan klik ik op A en dan zie ik een zwart scherm en hoor het geluid van het wiimenu zo ongeveer 5 sec. Op mijn wii had ik HBC geïnstalleerd en WAD manager, ik heb een Nand backup en ik heb al gezocht op google maar ik kon niet echt iets duidelijks vinden alleen Savemii (dat is een hardware iets dat via het gameslot erinmoet ofzo) en ik weet niet of dat werkt en aangezien het zo'n 30 euro kost wil ik wel zeker weten dat het werkt.

Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan