Wii Graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doeversoft

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Hallo,

nu in 2008 leuke games voor de Wii uitkomen (maria karts, smash brothers en ga maar door) leek het me een leuk idee om van mijn opgespaarde centen een Wii te kopen...
nou heb ik wat gegoogeld en op veel forum´s zeggen ze dat de graphics slechts zijn.
nou hoef ik geen HD games etc. maar ook weer niet van die ps1 achtige look.
zijn dit verwenden game jochies of klopt het wat ze zeggen.

B.V.D en M.V.G
David

Laatst bewerkt:
De graphics zijn niet zo goed als die van de Xbox 360 of de Playstation 3, ze zijn ( meestal) wel beter dan die van de ps2, gamecube en de Xbox 1. Maar het gaat bij de Wii toch vooral over de besturing. ;)

ik heb toevallig ook een wii, en een ps3, aangesloten op een hdtv, en het is gewoon wat je verwacht van nintendo. Het ziet er goed uit , maar niet realistisch. Het is dus niet onscherp ofzo.

heb zelf ook een wii maar als ik mooie graphics wil dan zet ik mijn pc wel aan. De wii is er vooral om de fun en die is er zeker, vooral als je met vrienden speelt! Er zijn nog maar weinig echt goeie games met flitsende graphics (mario galaxy is een uitzondering) maar dat kan de pret niet drukken!

Wii rules

Ik vind dat de wii helemaal geen slechte graphics levert
Vooral medal of honor heroes 2 die pas is uitgekomen is echt een goede verbetering
ok, de graphics zijn natuurlijk niet zo goed als die van de ps3 en xbox360.
maar zover ik weet zijn er wel mooi bijna 3x zoveel wii's als ps3's verkocht.
en dan dat gezeur van: Ja nou de ps3 is veel beter hoor, VEEEEL betere graphics.
Daar word ik zo ziek van!!!!!
Het gaat om de gameplay! remote control!
Ik zie de ps3 en xbox 360 echt niet met dat soort ideeën aankomen!

Graphics zijn niet de Wii's sterkte punt. Verwacht geen grafisch geweld zoals op de PS3 of de XBox360, de graphics van de Wii zijn vaak op niveau van de Gamecube en niet iets daar boven. Het wordt ook wel de GCN1,5 genoemd.
Nintendo steekt altijd veel tijd in de Art directie van een game, dus het spel zal er altijd mooi uit zien vanuit een artistiek oogpunt. Maar het hangt ook veel van de ontwikkelaar af; Nintendo duwt de console tot het uiterste met bijv. Mario Galaxy, maar bijv. Ubisoft gebruikte nog niet eens een deel van kracht van het ding met Raving Rabbids 2.
Als je niet weet of een game er goed uit ziet kun je altijd op gametrailers kijken, bewegende beelden zeggen meer dan stil staande.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan