Wii Neogamma

Status
Niet open voor verdere reacties.

SugarFairy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
3
Hoihoi,

Heb een hele tijd geleden de wii gesoftmod, werkte perfect, nu heeft mijn jongste dochter de sd kaart eruit gehaald, en die is dus op 1 of andere manier leeg geraakt.
Ik kan wel de originele spellen spelen,ook via neogamma, maar dus geen backups meer.

Nu heb ik alles er weer opgezet, geen succes.(finnish pakket)

Ook heb ik alles opnieuw geinstalleerd ( priiloader verwijderd, het hele proces vanaf stap 1 herhaald qua softmod )
maar.. Nog steeds niets.

De nieuwste neogamma erop gezet (Beta56)en dat helpt ook al niet,net als het " gewone' softmod update pakket eroverheen gooien.

Hbc en wiimc etc. werken verder ook gewoon goed.

Help aub?

Bvd!

*edit:

Ik heb geen externe harde schijf/USB stick oid waar ik verder spellen op kan zetten.
 
Allereerst welkom op helpmij.
Je hebt bij je aanmelding de regels niet gelezen waarschijnlijk.
Je zal op jouw vraag hier geen antwoord op krijgen daar jouw vraag niet binnen de regels van helpmij.nl valt.
 
tsja :/ ik denk zomaar dat je pech hebt en je sd kaart kapot is?
waarschijnlijk beschadigd
en als je nou via je computer er gewoon een standaard documentje op zet (zoals word) en dan sd eruit haalt en daarna er weer in en kijkt op het er nog op staat? als dat er niet meer op staat is hij kapot en zul je een nieuwe moeten kopen :(
 
@ jackall

Bedankt voor je bericht.
Ik heb de regels vluchtig doorgelezen, en ik neem aan dat je doelt op het gedeelte waar iets vermeld staat over ombouwen van spelconsole's ed.
Daar mijn vraag specifiek gaat over een applicatie om mijn (legale) backup's af te spelen, nam ik aan dat dit wel op z'n plek was hier.
Correct me if i'm wrong :p

@ bfortbattle

Ook jij bedankt, toch is mijn SD kaart prima in orde. (jammergenoeg, anders had ik nu geweten wat er mis is :D)
Ik heb namelijk de SDkaart vandaag nog voor diverse doeleinden gebruikt, en ook na de conclusie dat neogamma niet werkt, voor andere dingen gebruikt.
 
Ik herleidde uit jouw vraag dat je softmod niet meer werkte en hier gaat vragen hoe je dit weer werkend kan krijgen.
Dan staat dit gelijk aan het ombouwen. Dan mag het hier dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan