WII ongebouwd maar speel niet de nieuwste spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovg

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Hallo

ik heb een omgebouwde WII (softmod) V4.0 en deze speel met neogamma (ver 0.3) niet de nieuwste spellen fout #0001 krijg ik iedere keer.

Volgens mij moet ik de nieuwere versie van neogamma op mijn WII installeren, mijn vraag is klopt dit en hoe doe ik dit of dien ik iets anders te doen gaarne hulp

zover ik weet is er een nieuwere versie van neogamme,
en vaak moet je ff op internet zoeken want met nieuwe spelletjes heb je soms een fix nodig,
succes :thumb:

zover ik weet moet dat gewoon kunnen,
vaak als je een update hebt, heb je geen wad bestand meer, maar andere bestanden.
Die moet je dan in de folder zetten op je sd kaart waar neogamma instaat( vaak is dat apps)
Succes :thumb:

bedankt voor je antwoord maar in je WII zit geen SD kaartje op dit moment en hoe kan neogamma upgraden

dan zou ik zorgen dat je een sd kaartje regelt, en dan verder ermee gaat:thumb:

ja die heb ik wel als ik daar de nieuwe neogamma files op zet die heb ik en dan in de WII stop wordt dan automatisch de WII neogamma geupgrade. en heb ik geen risico voor een brick

je moet dan de bestanden van de neogammer (vaak is het geen wad) in de map apps zetten.
dan zou hij gewoon geupdate moeten zijn, mocht het toch een wad zijn.
zou ik voor de zekerheid eerst de oude de-installeren en dan pas de nieuwe erop zetten

hoe kan ik de oude de-installeren of waar kan ik neogamma zonder wad vinden

ik wee tniet precies hoe jij die neowad erop ehbt gekregen en waar hij in staat dus kan daar neit veel over zeggen, en neogamma vind je vaak zonder wad op hun website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan