Wii softmod nog mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzomerdijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Hallo,

Ik heb een vraag: Heb mijn wii op 29 december 2008 gekocht.
Heb Versie 3.4e en heb een week geleden upgedate. Is het nog wel mogelijk een softmod te doen, doormiddel van Twilight Hack.

Mvg,

Ruben

ja google is your friend,
staan hele handleidingen op.

Daar gaat het niet om, ik vraag is het nog mogelijk door de update van nintendo dit te doen.

Ja hoor ... dat kan nog prima

Hallo,

Ik heb een vraag: Heb mijn wii op 29 december 2008 gekocht.
Heb Versie 3.4e en heb een week geleden upgedate. Is het nog wel mogelijk een softmod te doen, doormiddel van Twilight Hack.

Mvg,

Ruben

wii softmod

Ik heb ook een vraag over wii softmod, nl. kan dit ook met het originele Zelda spel voor de gamecube i.p.v. de wii?:confused:

http://gbatemp.net/index.php?showtopic=171901

Hier vind je een excellente guide.

In het nederlands vind je http://www.pokemongemmine.nl/forum/topic/2617 hier een excellente guide.

Voor degene die dat softwarepakket gekocht heeft.. Je bent een sukkel. Alle softmodprogramma's worden gratis aangeboden op het internet. Bij een merendeel staat zelfs dat als je het programma gekocht hebt, dat je dan gescamd bent.

Let op: Softmodden kan op ieder systeemmenu. Als je een softmodpakket gekocht hebt, ben je zwaar opgelicht.

En ook: De gemiddelde modchip is goedkoper dan die www.pcz4u.nl/softmodwii.

Laatst bewerkt:
ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens....

ik heb inderdaad gezocht en gegoogled, maar kon niet echt wijs worden uit de verschillende soft mod methodes. Ik wist niet goed wat ik moest doen met mijn wii, en was bang dat ik iets verkeerds zou doen. Daar vind ik mijn wii een beetje te duur voor.

daarom koos ik voor de makkelijkste weg, namelijk een pakketje kopen met nederlandse handleiding inclusief een niet goed geld terug garantie.

Dit pakket wordt aangeboden via paypro.nl, waar ik goede ervaringen mee heb.

Natuurlijk had ik de info ook zelf kunnen uitdokteren, maar koos simpelweg voor de makkelijke weg.

Daar had ik best 30 euro voor over. Nadat ik twee vrienden blij maakte met dit pakket kostte het ons nog maar 10 euro pp

Ik ben er tevreden mee, en voel mij niet echt "gescamd" zoals je dat noemt.

Gast..

Even voor de duidelijkheid:

Je betaalt voor de zon.

En er zijn talloze GRATIS nederlandse guides.

Goed ik sluit deze topic nu, gezien de start datum van Januari dit jaar, dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan