Wii spel branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

censka

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2009
Hallo,

Ik heb mijn wii laten ombouwen en wil een spel branden.
Nu lukt het downloaden wel en het uitpakken totdat ik een iso bestandje heb,alleen het branden lukt niet met img burn.Ik gebruik verbatim - dvd.
Als ik hem brand op +dvd dan lukt het wel,maar op -dvd dan krijg ik een error.Al meerdere keren geprobeerd.Weet iemand waaraan dat kan liggen?

Hoe groot is het iso bestand?
Vaak kan je maar 700mb files op cd zetten, en op dvd 4,7GB files!
Als het iso bestand groter is dan 700 mb moet je het even zeggen.
Daar heb ik wel een oplossing voor.:thumb:

Maar waarom gebruik je dan niet gewoon de +DVD, dan is er toch geen probleem???

Maar waarom gebruik je dan niet gewoon de +DVD, dan is er toch geen probleem???

Omdat er overal op internet staat,dat je voor je wii het beste verbatim -dvd kan gebruiken.
Als je +dvd gebruikt,is dat slechter voor je wii(laser)

Kun je normaal gesproken wel branden op - DVD's? Dus andere dingen dan Wii spellen?

Omdat er overal op internet staat,dat je voor je wii het beste verbatim -dvd kan gebruiken.
Als je +dvd gebruikt,is dat slechter voor je wii(laser)

Zit daar verschil tussen dan?

**Gaat even googlen**

Ik vraag dat omdat sommige (oudere) dvd branders alleen met + of alleen met - om kunnen gaan

**Weet nog steeds niet het leesverschil tussen + en -**

Ondersteunt de speler in de Wii - wel?

**Weet nog steeds niet het leesverschil tussen + en -**

Ondersteunt de speler in de Wii - wel?

Ze zeggen dat een -dvd het beste is voor de wii,die komt het meest overeen met een origineel spel.
Er moet toch iets zijn waarom het niet lukt.Een film branden op een -dvd lukt wel,maar niet een spel.

Wat voor foutmelding krijg je dan?

Wat betreft het verschil tussen de + en de -, misschien dat het spel beter functioneert ofzo..

wij branden alles op +DVD's!

ik had op internet gevonden dat wii spellen alleen op +DVD (verbatim) gebrand kon worden om het te spelen.
Het schijnt dat de dvd's in de wii de andere kant op draaien dan gewone cd/dvd spelers.

Maar met de +dvd's gaat het dus prima hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan