wii spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
76
ik heb mij wii laten ombouwen en ik wil er nu spellen op zetten. Ik zou graag een beetje hulp willen voor: hoe gebruike ik een sd-card voor spellen, waar vind ik goeie (nieuwe) spellen in het engels, wat zijn de stappen om imgurn te gebruiken en wat is het beste: sd-card of cd (ik zou ook graag willen weten welke sd-card en welke cd) het is ook goed als ik kan worden doorgelinkt want googlen had geen zin (of ik google verkeerd) :)

alvast bedankt
 
Voor info waar je spellen kan vinden zit je hier verkeerd. Uit onze regels blijkt duidelijk dat hiernaar niet gevraagd mag worden.

Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

Handleidingen over hoe je eea brand zijn veelvuldig te vinden op internet.

Simpel zoeken op wii sd card levert een heleboel info op over het hoe en wat met betrekking tot de verschillende sd kaarten.

Tja, wat het beste is. Dat is iets dat je voor jezelf zal moeten bepalen.

Hoe heb je zelf gezocht dan?
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de waarschuwing en ik zorg ervoor dat ik me eraan hou

ps. ik googlede op: how to burn wii games
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan