[wii] Updaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy Monk

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
43
Ik heb een "softmodded wii", er is tegen mij gezegd dat ik mijn WII firmware niet meer moest updaten.

Later had ik "Wii sports resort" gebrand op CD en mijn wii zei meteen iets als: "Update je wii software om dit te spelen, druk op oké". Dat had ik niet gedaan en ik accepteerde dat ik het niet kon spelen.

Nog wat later had ik "The conduit" gedownload en weer gebeurde het. Toen vroeg ik me af: "Is het echt gevaarlijk?". Omdat antwoord te vinden ging ik dus naar dit forum.


Ps. Sorry als ik hier fout, ik wist niet goed of dit onder enz. viel :eek:
(NB: NIET bedoeld voor vragen over ombouwen, kopieren van psx spellen, enz!)
 
Ik heb een "softmodded wii", er is tegen mij gezegd dat ik mijn WII firmware niet meer moest updaten.

Later had ik "Wii sports resort" gebrand op CD en mijn wii zei meteen iets als: "Update je wii software om dit te spelen, druk op oké". Dat had ik niet gedaan en ik accepteerde dat ik het niet kon spelen.

Nog wat later had ik "The conduit" gedownload en weer gebeurde het. Toen vroeg ik me af: "Is het echt gevaarlijk?". Omdat antwoord te vinden ging ik dus naar dit forum.


Ps. Sorry als ik hier fout, ik wist niet goed of dit onder enz. viel :eek:
(NB: NIET bedoeld voor vragen over ombouwen, kopieren van psx spellen, enz!)

Zeker niet updaten via nintendo update.
Er zijn manieren om je wii te updaten zonder dat je wii kapot gaat.(mag ik op het forum niet zeggen)
 
Ben bang dat je het inderdaad zelf uit moet zoeken; dit valt onder illegale handelingen en daar kunnen we niet mee helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan