Wii vermogen doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barros

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Berichten
160
Hallo,

Na een tijdje van het niet gebruiken van onze Wii, besloot ik weer eens onze Wii eens op te zetten (stekkers weer vast koppelen, om zo weer op de Wii te kunnen gamen). Ik heb de kabel voor vermogen, aan deze Wii gekoppeld, maar het lichtje, wat bij de power on/off knopje zit, dat geeft geen licht, zodra ik deze vermogen kabel (power cable) vast maak aan de Wii.
Heeft iemand enig idee hoe ik onze Wii kan laten voorzien van vermogen? Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Is de accu van onze Wii soms beschadigd/kapot na het lang niet gebruiken ervan?
Ik kan me nog wel herinneren, dat we dit probleem eerder gehad hebben, maar al deed ik dan de stekker in een gewone stopcontact, dan deed de Wii het gewoon weer. Dit probleem had ik toen alleen, zodra ik de stekker in een verlengsnoer deed.

Als iemand mij hierbij zou willen helpen, graag!

Alvast bedankt, Barry
 
Ehm, heeft een WII een accu? Ik dacht dat het gewoon een kwestie was van adapter erin, stekker in het stopcontact en klaar is Kees. Welke kant van de stekker werd dan in een verlengsnoer gestoken? De kant die in het stopcontact gaat of de kant die in de WII gaat?
 
Hallo

"Ik kan me nog wel herinneren, dat we dit probleem eerder gehad hebben"

Vermoedelijk is de voeding al langere tijd defekt/onstabiel.

Hier kun je een nieuwe kopen +/- 15 €

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?rt=nc&LH_PrefLoc=3&_nkw=wii power&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283

Zelfs indien de "backup" batterij CR 2032 3V defekt is , dient je de wii nog altijd op te kunnnen starten.

Je zou uiteraard ook deze voeding kunnen testen d.m.v. een multimeter (12V d.c. uitgangsspanning).

Of eens een wii voeding lenen van een lokale kennis.

Peter
 
Ja ik denk niet dat het aan de wii zelf ligt, maar aan de voeding. Ik zal eens kijken, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan