[Wii vraag] Branden van spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FitzChevalric

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,

Ik zit er over te denken om een wii om te bouwen, maar ik zit met een probleem.

Ik zag dat je die spellen moet branden op dvd-r schijfjes. Maar ik weet niet of mijn brander deze wel kan branden. Hoe kom ik erachter of mijn brander deze wel brand?

Thx!

Als je Nero hebt, kun je bij recorder de informatie van je brander bekijken en wat deze ondersteund. De meeste branders kunnen wel dvd-r branden. Welke brander heb je?

Verplaatst Spellen > Overige/algemene vragen --->>> Spellen > Consoles > Nintendo.

Als je Nero hebt, kun je bij recorder de informatie van je brander bekijken en wat deze ondersteund. De meeste branders kunnen wel dvd-r branden. Welke brander heb je?

Verplaatst Spellen > Overige/algemene vragen --->>> Spellen > Consoles > Nintendo.

Ik heb echt geen idee.

Als ik bij deze computer naar de eigenschappen kijk, zie ik een Atapi Ihas122 staan.

Heb je wel op de link gekeken?
48xCDR CAV
32xCDRW ZCLV
22xDVD-R CAV
6xDVD-RW CLV
8xDVD-RDL ZCLV

22xDVD+R CAV
8xDVD+RW ZCLV
8xDVD+RDL ZCLV
12xDVD-RAM PCAV

Heb je wel op de link gekeken?

Nee, sorry.

Ik zag Lite staan, dus dacht ik dat het een 'minder' goede versie van een brander zou zijn ofzo. Maar het is dus een merk...

Hm, dus ik zou ze gewoon moeten kunnen branden :)

Moet ik daar nog speciale instellingen voor veranderen in Nero, of leest hij dat automatisch?

Lite-On is gewoon de merk naam. Nero ziet vanzelf of je een plus of min dvd brand, hoef je niks voor in te stellen. Hoe je voor de rest een spel voor de Wii moet branden zou ik niet weten, heb geen Wii.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan