WII: vraag over .wbfs-files verplaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Me80
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Me80

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hoi allemaal,
Ik heb mijn harde schijf aangesloten op mijn Wii. Alles loopt, geen problemen, helemaal tevreden ! .iso omzetten naar .wbfs met de wbfs manager gaat perfect, maar...
Nu heb ik enkele spellen gedownload die al de ext. wbfs hebben. De manager ziet deze niet (ziet alleen iso en rar). Kan zelf geen directe oplossing vinden op google. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee ?

Concreet: hoe verplaats ik de (gedownloade) .wbfs spellen naar mijn ext. harde schijf die alleen te zien is in de WBFSmanager en ik dus niet zomaar een spel op kan zetten.

Alvast bedankt,
Marjolein

Ha Marjolein,

Ik ben zelf ook op zoek naar het antwoord op het probleem wat je omschrijft.
Zo kom ik hier terecht, want dacht hehe een forum gevonden over mijn probleem, ma je zit sinds kort ook met hetzelfde zie ik.
Ik ga ook nog verder zoeken, maar als jezelf het antwoord vind, wil je deze dan ook ff posten alvorens deze te sluiten.

Succes en hoop binnen aanzienlijke tijd je antwoord te kunnen geven of iemand anders natuurlijk.

Groetjes Wim

Laatst bewerkt:
Hoi Wim,

Heb je het geprobeerd ? En bleek het te werken ???

Gr, Marjolein

Ha Marjolein,

Heb het geprobeerd en op internet gekeken, het zou wel moeten werken.
Alleen bij mij weer niet :) Het programma laat wel zien dat hij iets aan het doen is, maar hij slaat het bestand niet op, tenminste het staat niet op de toegewezen plek. Op internet gekeken en bij andere doet hij het schijnbaar wel.
Ik heb het daarna langs me neer gelegd, want kwam er niet meer uit en koste teveel tijd. Heb de bestanden verwijderd en ben gaan kijken naar gewoon .iso bestanden hiervan.
Dacht het gevonden te hebben en je te kunnen helpen, maar dat is even tegen gevallen. Je kunt het zelf nog proberen, miss dat het jou wel lukt.

Good luck. Of hoop dat iemand anders iets weet of heeft gevonden en hier ff wil posten.

Groetjes Wim

Hoi Wim,
Het heeft even geduurd, maar voor mij heeft dit goed gewerkt (en doet het nog steeds !!!). Een uitkomst... wellicht helpt het voor jou ook :thumb:

This torrent contains a Nintendo Wii Game in WBFS format, which is actually just a compressed ISO image. It is important to note that your Wii reads this file directly from a hard drive (there is really no need to convert it). However, this game can easily be converted back to a full-size ISO faster than it takes to extract a ZIP file using either of these programs for Windows or Mac:

http://wiibafu.codeplex.com/

Groetjes, Marjolein
ps. ben benieuwd of het lukt bij je ?!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan