WII werkt niet goed op nieuwe HD TV (Philips)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjon1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2011
Hallo,
kan iemand mij helpen met het juist installeren van mijn WII op mijn nieuwe HD TV. Op mijn oude breedbeeld werkte hij prima met de gele/witte/rode stekker. Nu zitten er achterop mijn nieuwe TV wel twee rode, twee witte en een groene aansluitingen, maar geen gele. Gevolg is dat ik de WII in zwart/wit op mijn TV krijg met geluid. Echter geen kleur. Ik heb het ook al met een scart opzetstuk geprobeerd, maar dan geen hij heen signaal.

groet en dank Sjon

Dat heb ik idd al eerder gehoord, maar dat is helaas niet zo. Ze zitten echt alleen maar aan de achterkant. Ik heb bij kennissen gekeken en daar zitten ze idd aan de zijkant, maar die hebben een wat oudere versie flatscreen. Maar even goed dank voor de reactie. Alle hulp is welkom. Ik vermoed zelf dat ik een HDMI kabel moet kopen, maar ik wilde eerste even checken of ik niet iets eenvoudigs over het hoofd zag.

Welkom op Helpmij.nl.:)

Zou maar voor HDMI gaan. Gezien de kleuren die je opnoemt, lijkt me dat je component aansluiting naast HDMI hebt.
[smallimg]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Component_video_jack.jpg[/smallimg]

klopt!

Het klopt idd dat ik deze aansluitingen op mijn TV heb. Dat wordt ook aangegeven in de "help"modus van de TV, maar de wit/geel/rood stekkertjes zijn kennelijk niet compatable op deze aansluiting van de TV. Kan dat kloppen? En moet je dan inderdaad een HDMI kabel kopen om de WII op een juiste manier werkzaam te krijgen op deze TV?

groet Sjon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan