WII ziet HDD niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Hallo,

Ik heb een softmod gedaan met mijn WII en wil nu een externe HDD aan de WII hangen maar het probleem is dat de WII deze niet ziet.

Ik heb de HDD geformateerd naar "WBFS" en daarna d.m.v. het programma "WBFSManager" een spel op de nieuwe HDD geplaatst en deze daarna aan de WII gehangen maar deze wordt niet door de WII herkend.

Ik heb beide USB-poorten aan de achterzijde geprobeerd maar dat mag helaas niet baten.

Het is me ook niet helemaal duidelijk hoe ik de spellen moet benaderen nadat ik de HDD aan de WII heb gehangen. Moet ik dat doen via het start scherm van de WII waarop dan o.a. "USB-loader" staat of op een andere manier?

Als ik dit dus doe via de optie "USB-loader" dan krijg ik een scherm zoals te zien in de bijlage .....

Wie kan me helpen a.u.b.?
 

Bijlagen

  • 2012-12-05 23.20.08.jpg
    2012-12-05 23.20.08.jpg
    81,3 KB · Weergaven: 337
je kunt proberen via het homebrew kanaal "configurable usb loader" te installeren gewoon even op google zoeken
en dan kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. als dat niet werkt kun je een andere HDD of usb stick gebruiken.
en als dat ook niet werkt kan je proberen je HDD opnieuw te formatteren naar het "WBFS" formaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan