Wii?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Ik ben aan het kijken naar een leuke nieuwe console. Ik wil graag first person shooters doen, maar ik wil eigenlijk ook wel graag Wii-spellen doen. Daarom vroeg ik me af, is een Wii wel geschikt voor first person shooters?
Er zijn wel FPSes voor, maar zijn die wel echt leuk op de Wii?

Dat is een moeilijke vraag omdat het natuurlijk alles te maken heeft met persoonlijke voorkeur.

Persoonlijk vind ik de Wii minder geschikt voor FPS. Je hebt sowieso niet veel keuze in games en daarnaast worden de spellen die er zijn niet bijster hoog gewaardeerd. Wat ook vaak te maken heeft met de besturing die niet altijd even eenvoudig is. Grafisch is het sowieso minder dan Xbox of pc maar dat weet je als een Wii koopt.

Ik het alleen Medal of Honor geprobeerd maar zoals gezegd grafisch is het niet geweldig. Ik vind dat wel weer belangrijk bij een FPS. En naar verloop van tijd krijg je kramp in je arm van het richten op het scherm.

Voor andere spellen vind ik de Wii geweldig.

Naar mijn mening dan :D

heb zelf ook een wii maar vind hem niet echt geschikt voor fps. Heb ooit eens call of duty3 op de wii gespeeld maar dat speel ik toch veel liever op mn pc...of xbox.

Ik sluit me bij de rest aan.

Dat soort spelletjes als tennisen etc. vind ik geweldig, maar de Wii is te lelijk voor FPS'es + de besturing lijkt mij niks.

er zijn wel van die normale controllers, maarja dan heb ik weer zoiets van "daar koop je de Wii toch niet voor".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan