wijn over de netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcellinus

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hallo, er is een flink glas wijn over mijn netbook gevallen. Het apparaat werkt nog wel alleen is het keyboard niet meer goed. Een ander keyboard er aan hangen werkt niet. hoe krijg ik dit nu schoon? ik heb een toets los gepulkt maar krijg me niet meer terug dus dat gaat niet. ik ken sterke verhalen over mensen die ze in de afwasmachine stoppen (als laatste redmiddel) Heeft iemand dat hier ooit geprobeerd?
bedankt voor je hulp

Je moet hem naar de maker brengen en nieuwe toesten bord er laten in zetten hopelijk heb je hier iets aan

nou mijn ervaring is dat dit meer gaat kosten dan t ding nog waard is maar bedankt voor je reaktie:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Toestel zo snel en zo volledig mogelijk droogblazen d.m.v. luchtdruk.(compressor)

Elke minuut die verstrijkt kan de printplaten (elektronika) verder doen corroderen.

Keyboard kan meestal los worden aangeschaft voor weinig geld op e-bay.

Deze is meestal slechts bevestigd d.m.v. enkele schroefjes onderaan de laptop.

Bovenaan (rand) een klik systeem.

Merk/typenr kan uiteraard ook extra nuttige info zijn ... indien niet , is het nog leuk om te weten over wat we hier spreken.

Indien er onmiddelijk aktie wordt genomen , heb je kans dat er geen of weinig permanente schade is ... keyboard dient meestal te worden vervangen.

Peter

Dank u voor je reaktie!
ik vrees dat deze akties te laat zijn en heb ook geen compressor zo 1.2.3 hier liggen. ik heb t over een Samsung np110. ik heb de achetrkant gescanned. mocht ik een keyboard vinden weet je dan welke schroeven ik moet los maken? er staan letters bij zie plaatje:samsung-np110.jpg

Hallo

"weet je dan welke schroeven ik moet los maken? "

De schroefjes met KBD gemarkeerd.

" mocht ik een keyboard vinden " -> controleer op voorhand of de connector (flatcable) geen vloeistof heeft gehad (corrosie)

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan