Wijzegingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,

Ik krijg een Word document binnen met de wijzegingen en ballonnetjes in het rood.
Volgens de verzender van het document heeft hij het document verzonder zonder zichtbare wijzegingen en ballonnetjes verzonden. Zijn advies was om bij mij "wijzegingen behouden" te veranderen in "wijzegingen verwijderen" Nu heb ik bij opties wel zoiets gevonden edoch de rode wijzegingen en ballonnetjes blijven.
Wat doe ik nu fout. Ik werk met word 2003 en hij met word 2007.
Alvast bedankt.
Eflux

Beste eflux,

Omdat je het zo consequent fout doet, maak ik er toch even een opmerking over: het is "wijzigingen".

Het lijkt er op dat 'Track Changes' aan staat. Met de volgende menuoptie (in het Engels) kun je de wijzigingen die je ziet 'onzichtbaar' maken: Ga naar menuoptie 'View' en klik dan naar 'Markup'.

Als het goed is zie je de wijzigingen nu niet meer.

Succes! :thumb:

Bedankt Etri voor je reactie.
Ja ik heb dit consequent fout geschreven:o:o:o
Ik ben niet zo bedreven met Engelse uitdrukkingen. Vieuw was voor mij Beeld maar Markup klinkt mij vreemd in de oren. Dus heb ik de wijzigingen:thumb:
nog niet kunnen aanbrengen.
Grtz Eflux

Beste eflux,

Omdat je het zo consequent fout doet, maak ik er toch even een opmerking over: het is "wijzigingen".

Het lijkt er op dat 'Track Changes' aan staat. Met de volgende menuoptie (in het Engels) kun je de wijzigingen die je ziet 'onzichtbaar' maken: Ga naar menuoptie 'View' en klik dan naar 'Markup'.

Als het goed is zie je de wijzigingen nu niet meer.

Succes! :thumb:

Het is bij mij de derde optie van onderen in de menuoptie 'Beeld'. Het zou kunnen 'Omschrijvingen' kunnen zijn?!?

Zie bijvoorbeeld mijn menu in het Engels (Word2003).

word1.jpg

Hoi Etri,
Na het verzenden van mijn quote ben ik wat aan het zoeken ngegeaan. Ik heb alle mogelijkheden van [Beeld] maar aangevinkt en ja hoor opmaak aangeklik en...opgelost.
Toch nog mijn hartelijke dank voor jouw interventies.
Eflux

Zie bijvoorbeeld mijn menu in het Engels (Word2003).

word1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan