wijzigen bronbestand koppeling - grafieknaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

miriam85

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
114
Ik heb een word-document met verschillende koppelingen. Wanneer ik de bestanden verplaats, kan ik de koppelingen met een celverwijzing wijzigen en daarna past hij de boel netjes aan.
De koppelingen met de grafieken kan ik echter niet bijwerken. Ik kan wel een nieuw bronbestand selecteren en een grafieknaam invullen, maar dit werkt niet.

alvast bedankt!!!
 
Laatst bewerkt:
Het is al een oud item, maar hij is nog steeds van toepassing. Heeft iemand een oplossing?
 
Ik snap het probleem niet helemaal; ik heb net een testje gedaan met een koppeling naar een excel bestand met grafiek, en geen probleem gevonden na verplaatsen. Ik kan probleemloos opnieuw koppelen. Wat is precies het probleem, kun je het reproduceren met nieuwe documenten, en zo ja, kun je dan een voorbeeldje posten?
 
Ja, ik kan het reproduceren. In de bijlage is een bestandje met twee excel bestanden (de oude en de nieuwe) en een word-doc te vinden.
In het word-doc verwijst hij bij mij nu goed naar grafiek: test1 in vb, maar als ik de verwijzing naar vb2 zet met dezelfde grafieknaam, vergeet hij de grafieknaam.
 

Bijlagen

  • Documents.zip
    40,8 KB · Weergaven: 27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan