Hallo,
Ik heb een userform aangemaakt.
Bij het openen van deze userform is in het eerste veld gebruik gemaakt van de DTPicker.
Hierbij worden in 4 tekstboxen en 1 combobox de waarden c.q. bedragen ingevuld.
Middels de knop opslaan worden de ingevulde waardes weggeschreven op volgorde van datum.
Dit alles werkt zoals ik wil ... data invoeren en op volgorde van datum wegschrijven.
Nu wil ik ingevulde waardes ook kunnen wijzigen middels dit formulier.
Mooiste zou zijn als de datum wordt geselecteerd de ingevulde waardes verschijnen, deze worden gewijzigd en vervolgens bij opslaan deze waardes de 'oude' waardes overschrijven.
Is dit mogelijk en zo ja .. hoe moet ik dat oppakken?
Als dit niet mogelijk is, sta ik open voor een alternatief.
Van belang is dat de datums op volgorde worden weggeschreven (zoals nu het geval) en bij wijzigen deze worden overgeschreven. De volgorde is van belang!
Daarnaast wil ik alleen dat middels een datum de te wijzigen waardes worden opgeroepen.
In de bijlage zoals het nu is ingesteld.
Ik hoor graag van jullie!
Ik heb een userform aangemaakt.
Bij het openen van deze userform is in het eerste veld gebruik gemaakt van de DTPicker.
Hierbij worden in 4 tekstboxen en 1 combobox de waarden c.q. bedragen ingevuld.
Middels de knop opslaan worden de ingevulde waardes weggeschreven op volgorde van datum.
Dit alles werkt zoals ik wil ... data invoeren en op volgorde van datum wegschrijven.
Nu wil ik ingevulde waardes ook kunnen wijzigen middels dit formulier.
Mooiste zou zijn als de datum wordt geselecteerd de ingevulde waardes verschijnen, deze worden gewijzigd en vervolgens bij opslaan deze waardes de 'oude' waardes overschrijven.
Is dit mogelijk en zo ja .. hoe moet ik dat oppakken?
Als dit niet mogelijk is, sta ik open voor een alternatief.
Van belang is dat de datums op volgorde worden weggeschreven (zoals nu het geval) en bij wijzigen deze worden overgeschreven. De volgorde is van belang!
Daarnaast wil ik alleen dat middels een datum de te wijzigen waardes worden opgeroepen.
In de bijlage zoals het nu is ingesteld.
Ik hoor graag van jullie!