Wijzigen van bestandnamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorick22

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2013
Ik weet niet of het op de correct plaats in het forum is, maar ik heb een apart probleem met het wijzigen van bestandsnamen.
Als ik de naam wil wijzigen stopt de wijzig functie willekeurig automatisch.

Ik heb geen logica in de tijd/ duur dat de wijzigfunctie open staat. Het lijkt dus willekeurig te gebeuren.
Ik druk dus op F2 wijzig wat ik wil wijzigen, maar soms (niet altijd) stopt het wijzigen.

Ik heb het vaker geprobeerd op internet op te zoeken, maar kon het helaas niet vinden.
ik hoop dat iemand weet hoe dit kan komen. Mocht ik iets moeten toelichten hoor ik het graag.

Gaat het toevallig om bestanden die al op de juiste plek staan maar nog niet volledig zijn gekopiëerd? Dus waarvan het kopiëren nog bezig is?

nee, gaat om meerdere (verschillende) documenten maar ook op verschillende plaatsen. Deze zijn reeds compleet gekopieerd.

Wat ik meteen denk, bestanden (net zoals @edmoor denkt) die momenteel in gebruik zijn door een ander programma, dus automatisch mee zijn opgestart (msconfig>opstarten).
Het is een gok.

Laatst bewerkt:
heb gekeken, maar is niet het geval. En als de documenten in een ander programma gestart zijn kan ik ze helemaal niet van naam veranderen, toch? \
Dit kan ik wel, maar soms stopt de wijzigingsoptie (dus dat ik tekst/ tekens kan invullen) automatisch.
ik heb bij opstarten gekeken en er staat niets tussen waar het mogelijk mee opgestart kan worden.

Niemand een suggestie? ik heb nog iets wat er volgens mij mee te maken heeft. als ik in een map ben met veel verschillende documenten. naar onder scroll dan springt de selectie vaak opeens naar boven. dit is ook volledig willekeurig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan