Wijzigen van de naam van een bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozalia51

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
4
Sinds een tijdje duurt het wel 30 seconden of meer voordat ik een naam heb gewijzigd van een bestandje. Kan iemand mij hier een antwoord op geven waar het probleem zit? Ik werk met vista 64bits.
 
Meer informatie A.U.B
1 wat voor bestand
2 onderhoud je de pc defregmenteer je wel's
3 wat voor pc heb.
4 te kort an geheugen..

mvg Ron
 
Meer informatie A.U.B
1 wat voor bestand
2 onderhoud je de pc defregmenteer je wel's
3 wat voor pc heb.
4 te kort an geheugen..

mvg Ron


1 Bijv. een liedje of foto
2 ja, regelmatig
3 waar kan ik dat vinden? Het is in ieder geval een Medion
4 Dat zou heel goed kunnen, had daar ook al aan gedacht en wil eigenlijk geheugen gaan bijkopen.

Gr. rozalia51
 
Download PC wizard 2009. klik hier met dit programma kan je je gegevens zien van je PC :thumb: kopieer gewoon het voor stukje wat je in begin zit en plak het hier.
Defragmenteer met Smart defrag klik
hier


En scan met: Malwarebytes Anti-Malware 1.40 Link
scan er gewoon even mee doe één compleet scan en als hij klaar is krijg je een logje en stuur die even op :)
Mvg. Ron;);)
 
Laatst bewerkt:
Download PC wizard 2009. klik hier met dit programma kan je je gegevens zien van je PC :thumb: kopieer gewoon het voor stukje wat je in begin zit en plak het hier.
Defragmenteer met Smart defrag klik
hier


En scan met: Malwarebytes Anti-Malware 1.40 Link
scan er gewoon even mee doe één compleet scan en als hij klaar is krijg je een logje en stuur die even op :)
Mvg. Ron;);)

Hoi Ron,
Heb vanmiddag nieuwe geheugenkaarten gekocht, in de PC gedaan en toen.......gebeurde er niets meer, bleek het moederbord kapot te zijn doordat er waarschijnlijk op de één of andere manier sluiting is ontstaan. Hij is nu in reapartie en heb zolang een oudje in gebruik. Geen Vista dus ff maar gewoon Windows XP. Kan in ieder geval ff iets doen. Bedankt voor je reacties.
 
1 Bijv. een liedje of foto
2 ja, regelmatig
3 waar kan ik dat vinden? Het is in ieder geval een Medion
4 Dat zou heel goed kunnen, had daar ook al aan gedacht en wil eigenlijk geheugen gaan bijkopen.

Gr. rozalia51

Moederbord is kapot gegaan dus pc is nu in reparatie.
Gr. rozalia51
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan