• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wijzigen vba code

Status
Niet open voor verdere reacties.

JosEindhoven

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2014
Hallo

De huidige vba code in het userform1 zoekt alleen in de eerste kolom (jaar). Is er mogelijk iemand die de code kan aanpassen zodat hij zoekt in alle 5 de kolommen. Het formulier is vroeger eens gemaakt door gast0660 volgens mij.

Bijlagen

Hallo Philiep

Ik was toch te snel met mijn reactie.
Als je op de clear button drukt verdwijnt inderdaad het gezochte resultaat. Echter als ik eenmaal op 1 van de resultaten gedrukt heb komen de resterende gegevens in de velden Jaar,Maand,Datum,Dvd inhoud en Dvd nummer. Deze velden worden echter niet leeg gemaakt door de clear button

Hallo VenA

Deze had ik ook al gevonden, maar het gaat niet meer om het zoeken maar om het leegmaken van gezochte resultaten

Hoe en wanneer moet er wat leeg gemaakt worden en met welk doel? Je wil zoeken in de complete tabel. Dan vindt je iets wat in de Listbox het meest passend is en dan moet er iets leeggemaakt worden? Laat het maar even in een nieuw bestand zien met hoever je ermee bent.

Code:
T_01 = ""

De rest is nu kinderspel.

Je werpt alles in de schoot, zo leert Ts er nog niets van.

Nb. Niet het bestand ingezien, maar er vanuit gaande. :rolleyes:

"Zo beter", ga ik er vanuit dat jij niets meer hoeft te doen en er dan ook niets van leert. ;)

Ga daar maar niet van uit. Ik moet nog een hoop doen en ik leer er heel veel van.

Wat mij betreft: Einde discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan