Hallo iedereen...
Ik zit in een formulier waarmee in een combobox een datum wordt geselecteerd en die moet dan alle velden laten zien in een andere listbox
het probleem is echter dat hij het eerste veld niet weergeeft in zijn resultaten
ik heb al een beetje zitten rondzoeken op het forum maar vind geen concrete oplossing.
Verder had ik graag de listbox verandert in gewone standaard tekst/labels... is het mogelijk verscheidene records in labels te doen verscheinen?
Ik zit in een formulier waarmee in een combobox een datum wordt geselecteerd en die moet dan alle velden laten zien in een andere listbox
het probleem is echter dat hij het eerste veld niet weergeeft in zijn resultaten

ik heb al een beetje zitten rondzoeken op het forum maar vind geen concrete oplossing.
Code:
Private Sub cmbDatum_Change()
strSQL = "SELECT deelnemers.naam, deelnemers.email, verslag_deelnemers.verlof FROM deelnemers INNER JOIN (Verslag INNER JOIN verslag_deelnemers ON Verslag.Id = verslag_deelnemers.verslag_id) ON deelnemers.Id = verslag_deelnemers.deelnemers_id WHERE (((verslag_deelnemers.verslag_id)=(select [verslag].[id] from [verslag] where datum = #"
strSQL = strSQL & cmbDatum.Text
strSQL = strSQL & "#)));"
'MsgBox strSQL
cmbDeelnemers.RowSource = strSQL
cmbDeelnemers.Requery
End Sub
Verder had ik graag de listbox verandert in gewone standaard tekst/labels... is het mogelijk verscheidene records in labels te doen verscheinen?