Wijzigende query geeft niet alles weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

CptBbq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Hallo iedereen...

Ik zit in een formulier waarmee in een combobox een datum wordt geselecteerd en die moet dan alle velden laten zien in een andere listbox

het probleem is echter dat hij het eerste veld niet weergeeft in zijn resultaten :confused:
ik heb al een beetje zitten rondzoeken op het forum maar vind geen concrete oplossing.

Code:
Private Sub cmbDatum_Change()
    strSQL = "SELECT deelnemers.naam, deelnemers.email, verslag_deelnemers.verlof FROM deelnemers INNER JOIN (Verslag INNER JOIN verslag_deelnemers ON Verslag.Id = verslag_deelnemers.verslag_id) ON deelnemers.Id = verslag_deelnemers.deelnemers_id WHERE (((verslag_deelnemers.verslag_id)=(select [verslag].[id] from [verslag] where datum = #"
    strSQL = strSQL & cmbDatum.Text
    strSQL = strSQL & "#)));"

'MsgBox strSQL

cmbDeelnemers.RowSource = strSQL
    cmbDeelnemers.Requery
End Sub

Verder had ik graag de listbox verandert in gewone standaard tekst/labels... is het mogelijk verscheidene records in labels te doen verscheinen?

Bijlagen

De kolombreedte van het eerste veld staat op 0, maak hier 1,5 van en het eerste veld wordt zichtbaar in de lijst.

De lijst kun je vervangen door een subformulier. In dit subformulier kun je gebruik maken van velden en labels. Voor het zichtbaar maken van meerdere records, baseer dan je subformulier op basis van een doorlopendformulier.

mvg
Charles

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan