• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wijziging celeigenschappen alleen te zien in opmerking

• Onderwerp starter Onderwerp starter TNHC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TNHC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2006
Hallo,

Ik vroeg mij af of jullie mij bij het volgende kunnen helpen. Ik ben bezig met het opstellen van een product/ prijzenlijst voor een winkelketen. De celeigenschappen bij de prijzen heb ik als 'financieel' ingesteld met 2 decimalen achter de komma. Wat er gebeurd is dat er alleen een getal wordt weergegeven, zonder euroteken, waarbij exel alleen getallen anders dan 0 weergeeft achter de komma. dus 5,45 komt er keurig te staan, maar 5,00 wordt weergegeven als 5. Wanneer ik met de cursor op de cel gaat staan verschijnt er, als een opmerking, een ballon met wel de correcte weergave van het getal, met euroteken. Ook als ik de celeigenschappen wijzig is dit niet te zien in de weegave van de gatallen, maar wel als 'opmerking'. Ik kom er zelf niet uit met de help-functie. weten jullie misschien wat ik zoe kunnen wijzigen in de instelling zodat getallen wel correct worden weergegeven?

Groet,

Alex

Beste,

Ik denk gewoon in celeigenschappen Valuta en bij symbool geen.
Dan zou moeten corect zijn.

Jonathan

RE celeignschap financieel

beste Alex,

je hoeft allen maar in de eigenschap van financieel aan te geven dat je 2 decimalen wilt zien en je krijgt keurig onderstaande te zien
kolom A is opmaak standaard
kolom B is opmaak getal
kolom C is opmaak financieel met 2 decimalen

Kolom A Kolom B Kolom C
5 5,00 € 5,00

gr Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan