Wijziging(en) in tekstbox opslaan via VBA (excel 2010)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Re19
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Re19

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2015
Hoi,

Ik ben bezig met een bestandje en nu loop ik vast op het volgende.
Ik heb een Userform met een Combobox (1) deze vult afhankelijk van de keuze de tekstbox(en) met gegevens, het probleem zit hem nu in het volgende.

Als ik een wijziging aanbreng in een tekstbox of een nieuwe tekst toevoeg in de lege tekstbox dan krijg ik het niet voor elkaar dat hij dit dan via een knop "wijzigen / Opslaan" opslaat.

ik hoop dat iemand mij aan een code kan helpen zodat ik weer verder kan puzzelen.

In principe is het het tegenovergestelde van de principe van je combobox methode.

In principe is het het tegenovergestelde van de principe van je combobox methode.

Harry, ik heb het bestandje erop gezet.
dit is voor mij de eerste keer dus ik heb geen idee of dit zo op de juiste manier gaat.

Wat precies de bedoeling is van je opzet weet ik niet, maar zo kan je wel weer verder bouwen.

Bijlagen

Wat precies de bedoeling is van je opzet weet ik niet, maar zo kan je wel weer verder bouwen.

Harry, bedankt voor je info ben er mee bezig maar...........hij schrijft de cellen perfect over maar alleen over meerdere kolommen kan je me uitleggen hoe ik het voor elkaar krijgt dat de tekst in de tekstbox(en) afhankelijk van de keuze in de combobox in bijv kolom C onder elkaar komt te staan

Dat gebeurt met 'transpose' in een code.

Leg eerst eens uit hoe jij het voor ogen hebt wat er moet gebeuren en waarom er nu maar twee textboxen gevuld zijn.
Ik kan de code nog tig keer aanpassen als ik niet weet wat de bedoeling is van het hele verhaal.
Zoals ik nu een code moet maken komt alles dubbel in kolom C (wat vast niet de bedoeling is).

De gehele opzet lijkt me dus verkeerd.

Hoi Harry,

met jou bestandje is het gelukt en de opmerking "In principe is het het tegenovergestelde van de principe van je combobox methode" heeft me ook enorm geholpen.

mvgr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan