Ik heb een programma gemaakt in Access 97, Werkt prima, maar het blijkt nu dat sommige gebruikers problemen krijgen met het afdrukken van enkele rapporten binnen de applicatie
Dit ligt aan de printer die ze gebruiken, want ik zelf heb het probleem niet. De printer kunnen ze niet aanpassen.
Als je dit verder gaat onderzoeken dan blijkt dat het te maken heeft met de "pagina grootte" in het menu pagina-instelling
Staat de "pagina grootte"op A4 dan is er geen probleem. Staat deze op "Letter" dan komt er een blanco rapport uit de printer.
-Kan iemand mij vertellen hoe ik de pagina groote standaard op A4 kan zetten en houden?
-Hoe ik de huidige rapporten met als pagina grootte "Letter"kan omzetten?
-Wat ik verkeerd heb gedaan in de ontwikkelingsfase van het rapport?
Het zijn drie vragen maar misschien dat iemand mij kan helpen.
Dit ligt aan de printer die ze gebruiken, want ik zelf heb het probleem niet. De printer kunnen ze niet aanpassen.
Als je dit verder gaat onderzoeken dan blijkt dat het te maken heeft met de "pagina grootte" in het menu pagina-instelling
Staat de "pagina grootte"op A4 dan is er geen probleem. Staat deze op "Letter" dan komt er een blanco rapport uit de printer.
-Kan iemand mij vertellen hoe ik de pagina groote standaard op A4 kan zetten en houden?
-Hoe ik de huidige rapporten met als pagina grootte "Letter"kan omzetten?
-Wat ik verkeerd heb gedaan in de ontwikkelingsfase van het rapport?
Het zijn drie vragen maar misschien dat iemand mij kan helpen.