Martijn31
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2009
Hallo
Ik was bezig met een tooltje over belcredits als er een transactie is mis gegaan of er is een evenement ofzo waarbij er belcredits gewonnen kunnen worden dan moet ik steeds de database in. nu ben ik dus bezig met een tooltje waarvoor ik gewoon op de site van elke gebruiker zijn belcredits af of bij kan schrijven. De tool is zeg maar gelukt maar nu slaat hij niets op.
het codetje wat ik bij mijn andere code heb toegevoegd is:
Ik kan nu dus zeg maar wel zien hoeveel iedereen heeft en ik kan er ook wat anders van maken maar als ik op save klik dan zegt ie details opgeslagen en dan staat het allemaal weer op het oude amount.
Dit is de code die alles opslaat:
Iemand enig idee of een makelijkere coden om het alsnog te wijzigen zonder dat ik in de database hoef?
Alvast bedankt.
Ik was bezig met een tooltje over belcredits als er een transactie is mis gegaan of er is een evenement ofzo waarbij er belcredits gewonnen kunnen worden dan moet ik steeds de database in. nu ben ik dus bezig met een tooltje waarvoor ik gewoon op de site van elke gebruiker zijn belcredits af of bij kan schrijven. De tool is zeg maar gelukt maar nu slaat hij niets op.
het codetje wat ik bij mijn andere code heb toegevoegd is:
PHP:
<tr><td width="80"><?php echo $lang->loc['belcr']; ?>:</td><td><input type="text" name="belcr" value="<?php echo $input->HoloText($rvm_row['belcr']); ?>"></td></tr>
Ik kan nu dus zeg maar wel zien hoeveel iedereen heeft en ik kan er ook wat anders van maken maar als ik op save klik dan zegt ie details opgeslagen en dan staat het allemaal weer op het oude amount.
Dit is de code die alles opslaat:
PHP:
}
$id = $_POST['id'];
switch($_GET['do']){
case "savedetails":
$row = $db->fetch_row($core->select3($input->FilterText($id)));
if(!is_numeric($_POST['rank']) || ((int) $_POST['rank'] < 1 || (int) $_POST['rank'] > 7)){ $error = $lang->loc['error.invalid.rank']; }
if((int) $_POST['id'] == (int) $user->id && $user->user("rank") == "7" && $_POST['rank'] != "7"){ $error = $lang->loc['error.derank.admin']; }
if((int) $row[3] >= (int) $user->user("rank") && $user->user("rank") != "7"){ $error = $lang->loc['error.higher.rank']; }
if(empty($error)){
$data->update2($_POST['id'],$_POST['rank'],$_POST['motto'],$_POST['stickers],$_POST['birth'],$_POST['email'],$_POST["belcr"]);
$message = $lang->loc['message.saved.details'];
}
Iemand enig idee of een makelijkere coden om het alsnog te wijzigen zonder dat ik in de database hoef?
Alvast bedankt.