Goedemorgen,
Ik heb een bestandje gemaakt met vergaderingen in Excel en als ik een bepaalde knop indruk komt deze vergaderingen en alle werkzaamheden daaromtrent ook in outlook. Nu wil ik eigenlijk nog twee dingen:
1. Als de datum van de vergadering veranderd wil ik deze aan kunnen passen in excel en dat deze vergadering en alle werkzaamheden daaromtrent ook in Outlook wijzigen en op de juiste datum komen te staan;
2. Als een actie is voltooid in Outlook wil ik graag dat de betreffende cel met de herinneringsdatum groen wordt;
Zou iemand mij daarbij willen helpen? Ik heb een voorbeeld van mijn bestandje toegevoegd.
Alvast bedankt!
Clementine
Bekijk bijlage vraag.xls
Ik heb een bestandje gemaakt met vergaderingen in Excel en als ik een bepaalde knop indruk komt deze vergaderingen en alle werkzaamheden daaromtrent ook in outlook. Nu wil ik eigenlijk nog twee dingen:
1. Als de datum van de vergadering veranderd wil ik deze aan kunnen passen in excel en dat deze vergadering en alle werkzaamheden daaromtrent ook in Outlook wijzigen en op de juiste datum komen te staan;
2. Als een actie is voltooid in Outlook wil ik graag dat de betreffende cel met de herinneringsdatum groen wordt;
Zou iemand mij daarbij willen helpen? Ik heb een voorbeeld van mijn bestandje toegevoegd.
Alvast bedankt!
Clementine
Bekijk bijlage vraag.xls
Laatst bewerkt: