Wijziging van 'POP3' , 'SMTP' en Accountnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdeleeuw

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
9
Hallo
Als ik E-mail wil verzenden moet ik iedere keer in OE bij mijn account de gegevens terug zetten. Achter pop3 en smtp staat dan 127.0.0.1 en achter mijn accountnaam staat '@planet.nl' . Als ik dit weer terug zet kan ik weer verzenden en ontvangen. Als ik de pc opnieuw start staat het weer verkeert. Bij de helpdesk van planet zeggen ze dat ik met microsoft moet bellen want zij weten het niet meer. Dit kost maarliefst 25 euro per consult met creditkaart......
Wie kan mij hier helpen???
 
het kan ook dat een virusscanner dit doet, om zo de email op virussen te kunnen scannen.

probeer de emailscan functionaliteit van de scanner eens uit te zetten.
 
Via privebericht


4-us scan uitgeschakelt en klaar is kees.
Ik gebruik nl norman en die doet deze leuke dingen

Bedankt

Je kunt beter op "reageer op bericht" klikken in plaats van "bericht". Want dat is een privebericht;)

Je hebt jezelf in ieder geval 25€ bespaard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan