A
Arkumon
Ik heb een sjabloon gemaakt, waarbij het eerste gedeelte een formulier is en het tweede gedeelte "gewoon" vrije tekst. (doorlopend sectie einde ertussen, eerste gedeelte beveiligd, tweede niet)
Als sjabloon wordt gestart, komt een klein schermpje (frmVoet) waarin de gewenste voettekst kan worden opgegeven.
De VBA code van de OK knop is als volgt:
Private Sub cmdOK_Click()
'Beveiliging van document halen, kenmerk in de voetteksten zetten
'en beveiliging er weer op zetten. Scherm invoer voettekst weghalen
With ActiveDocument
.Unprotect
.Bookmarks("bmkKenmerk1").Range.Text = frmVoet.txtKenmerk.Value
.Bookmarks("bmkKenmerk2").Range.Text = frmVoet.txtKenmerk.Value
.Protect Password:="", NoReset:=True, Type:=wdAlowOnlyFormFields
End With
frmVoet.Hide
End Sub
Het volgende gaat mis:
Bij het opstarten van een document op basis van het sjabloon, schiet "bijhouden wijzigingen" aan en lijkt het ook of de document beveiliging voor het formulier gedeelte niet aanstaat. Maar kijk ik onder Exta blijkt het tegendeel (zie ook bijlage).
Bijhouden wijzigingen is grijs: daar kan ik echt niets mee, ook niet in het niet beveiligde deel.
Ik kan beveiliging niet aanzetten want het menu vertelt me dat het al aan staat!
Iemand al eens zo iets dergelijks meegemaakt?
Als sjabloon wordt gestart, komt een klein schermpje (frmVoet) waarin de gewenste voettekst kan worden opgegeven.
De VBA code van de OK knop is als volgt:
Private Sub cmdOK_Click()
'Beveiliging van document halen, kenmerk in de voetteksten zetten
'en beveiliging er weer op zetten. Scherm invoer voettekst weghalen
With ActiveDocument
.Unprotect
.Bookmarks("bmkKenmerk1").Range.Text = frmVoet.txtKenmerk.Value
.Bookmarks("bmkKenmerk2").Range.Text = frmVoet.txtKenmerk.Value
.Protect Password:="", NoReset:=True, Type:=wdAlowOnlyFormFields
End With
frmVoet.Hide
End Sub
Het volgende gaat mis:
Bij het opstarten van een document op basis van het sjabloon, schiet "bijhouden wijzigingen" aan en lijkt het ook of de document beveiliging voor het formulier gedeelte niet aanstaat. Maar kijk ik onder Exta blijkt het tegendeel (zie ook bijlage).
Bijhouden wijzigingen is grijs: daar kan ik echt niets mee, ook niet in het niet beveiligde deel.
Ik kan beveiliging niet aanzetten want het menu vertelt me dat het al aan staat!
Iemand al eens zo iets dergelijks meegemaakt?