• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wijzigingen bijhouden van gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel31281

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2015
Beste forumleden,

Is het mogelijk om in Excel online de wijzigingen zichtbaar te maken van andere gebruikers??

We hebben de planning in One Drive opgeslagen zodat alle monteurs toegang hebben en kunnen bewerken, echter werken macro's en vba code's niet meer, en als ik vanuit Excel de optie wijzigingen bijhouden aanzet kan ik het bestand online niet meer openen

Alvast bedankt

Als je de functie "gedeelde werkmap" gebruikt dan werkt dat niet.
Het advies van Microsoft is om met cocreatie te gaan werken

Vanaf excel 2016 / office 365 is cocreatie beschikbaar en zegmaar de opvolger voor gedeelde werkmap en is wel online beschikbaar., lees de info in deze link over cocreatie
https://support.office.com/nl-nl/ar...14c-a3bb-3024e46fb104?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL

bij veelgestelde vragen staat onder andere "waarom zie ik de wijzigingen van anderen niet"
Daar wordt beschreven tegen welke problemen je kan aanlopen of beter aan welke voorwaarden je moet voldoen om de wijzigingen te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan