• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wijzigingen doorvoeren na datum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene67

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Ik heb een planning/rooster gemaakt waarbij ik een invulblad heb waar naam en werktijd opstaat.
Dit invulblad gebruik ik om 12 maanden (12 bladen) te maken.
In dit rooster worden vrije dagen ziekte enz. enz. ingevuld.
Als in augustus iemand vrij is geweest is het een kwestie van werktijden weghalen en een v van vrij plaatsen. alle cellen betreffende werktijden komen vanuit het invulblad.
Op een totaalblad komt vervolgens de uitslag van alle maanden.
werkt perfect totdat iemand opeens een ander rooster wil! ik heb er voor gekozen om alle gegevens vanuit het werkblad te halen omdat ik anders 12 maanden a 30 dagen opnieuw in moet gaan lopen tikken, nu worden wijzigingen dus automatisch verwerkt.
Alleen zou ik graag willen dat alles voor de datum van de wijziging niet veranderd en alles daarna wel, dit inverband met reeds opgebouwde gegevens.

Wat ik me afvraag is of hier een formule voor bestaat? iets in de trend van alleen een voorwaartse wijziging doorvoeren.

Aangezien het hele bestand 10 mb is krijg ik dat hier niet op maar ik heb er even een gifje van gemaakt om toch een indruk te geven.

Bijlagen

• screen2.GIF
    screen2.GIF
    70,5 KB · Weergaven: 52
  • screen 3.GIF
    screen 3.GIF
    50,5 KB · Weergaven: 49
  • screen 1.GIF
    screen 1.GIF
    76,2 KB · Weergaven: 57
eeen *.XLS bestandje maakt het duidelijker dan een *.GIF plaatje

Aangezien het hele bestand 10 mb is krijg ik dat hier niet op maar ik heb er even een gifje van gemaakt om toch een indruk te geven
Ipv 12 maand en kun je het voor het forum inkorten naar 2 maand en ipv 20 regels is 5 regels voldoende dan nog comprimeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan