wijzigingen verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lammertc

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hallo
Ik heb net een office versie van 2007 plus geïnstalleerd en nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
Als ik bestaande documenten uit eerdere versies open krijg ik deze te zien inclusief alle gemaakte wijzigingen aangegeven.
Als ik in het lint controleren -> uiteindelijke weergegeven opmaak-> uiteindelijk kies is de weergave weer normaal. Sluit ik het document en open ik het daarna weer kom ik weer terug in dezelfde weergave, dus weer alle wijzigingen zichtbaar.
Kan ik dit in het register aanpassen, en zo ja waar. zo niet wat kan ik er aan veranderen zodat ik zie wat ik wil zien.

Alvast bedankt voor de tip:thumb:

Hoi Hanna

Zou inderdaad kunnen, maar:
-Geldt alleen voor document waar je in werkt
-Is vrij omslachtig, je hebt niet de keuze Controleren> wijzigingen negeren
maar je moet alle wijzigingopties aanvinken met vervolgoptie "geen"
Wat ik meer zoek is eigenlijk een instelling om het altijd uit te zetten en uit te laten voor elk document, bijvoorbeeld in "Opties voor Word"
Ik hoop dat je nog wat voor me kunt vinden
groet

Lammert.

Opties voor word zit, als je klik op de grote ronde knop links bovenin en dan rechtonder staat "opties voor word'

Had ik al gevonden, en via veel omslachtige handelingen kun je inderdaad de standaardinstelling aanpassen, maar dit moet toch eenvoudiger kunnen?
Bijvoorbeeld in de instellingen in het register??

Ditzelfde hadden wij ook op het bedrijf waar ik gedetacheerd was. Oplossing is een registerwijziging. (Of we hebben het opgelost met aanpassing van dot file :confused: ) Momenteel nog vakantie, volgende week ' helaas' kan ik wel kijken hoe mijn collega het heeft opgelost.

Hoe staat het er mee Dichte Mist?
Ik heb zelf nog steeds niks kunnen vinden

vergeten :o , ik ga het nu opzoeken. (even afwachten of er tussendoor geen calls binnenkomen)

lammertc,
We hebben het hier uitgevoerd dmv een aanpassing van de dot-file.
Ik doe even heel lui en knip en plak het :-)
(als het werkt, niet mij aankijken maar een collega)

Macro toegevoegd:

Sub AutoOpen()
'
' AutoOpen Macro
' Macro gemaakt op 13-3-2009 door PSies
'
' Zet Tracking balloons uit.
' Options, Wijzigingen Bijhouden, Ballonnen gebruiken = Nooit

ActiveWindow.View.RevisionsMode = wdInLineRevisions

End Sub

Aan macro's 'Kopstijl', 'LetterTypeKop' en 'Macro1' niets veranderd.

Dit geldt trouwens voor Office 2003. Hoe het zit met Offcie 2007 weet ik niet. Bovenstaande geeft een vbs foutmelding in Office2000. (Schrokken hier bij invoering 'wakker' omdat bleek dat de terminalservers nodig naar office 2003 gemigreerd moesten worden :rolleyes:

Het is dus helaas geen registerwijziging. Je zult moeten werken met al dan niet een dotfile vanaf het netwerk. Ik hoop dat je er wat mee kunt. Succes!:thumb:

Of

Code:
Sub Macro14()
    NormalTemplate.OpenAsDocument
    ActiveDocument.PrintRevisions = False
    ActiveDocument.ShowRevisions = False
    ActiveDocument.Close true
End Sub

Sorry voor de late reactie
Zit ziek thuis maar probeer het zsm als ik weer boven jan ben

Status
Niet open voor verdere reacties.