Wil een geluidskaart installeren maar krijg de volgende melding :Er zijn onvoldoende

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi
Ik wil in een hp pavilion een externe pci geluidskaart installeren en heb de onboard in de bios uitgeschakeld.
Maar ik krijg steeds een geel uitroepteken voor de geluidskaart in mijn apparaatbeheer en als ik dan op stuurprogramma klik krijg ik de volgende melding:

Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt Code 12.
Als u dit apparaat wilt gebruiken moet u een van de andere apparaten van dit systeem uitschakelen. !
Ik heb inmiddels de modem eruit gehaald ( pci ) en de geluidskaart in de pci gestopt waar de modem zat, maar blijf de melding houden.
Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen, ik heb al heel wat geluidskaarten geinstalleerd maar deze foutmelding nog nooit eerder gezien.

Alvast bedankt voor je reactie

groeten Barney

Barney,

Helaas heb ik geen oplossing, maar wel exact hetzelfde probleem. Ik heb voor mijn dochtertje een pc in elkaar gezet (met WIN95, net als op school) en krijg de door jou beschreven foutmeldingen, ook na diverse keren formateren en windows opnieuw installeren.
Dus als iemand hier een oplossing voor weet; Graag !!!

Groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan