Wil gewoon een modern menu op mijn website maar het lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

verb0den

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2012
Wie o wie zou mij kunnen helpen, ben beginner en heb helemaal geen ervaring met het bouwen van websites..ben pas de 3de dag bezig alleen het maken van een menu lukt me nog niet zo..heb deze nu als script maar straks als deze niet werkt dan ligt mijn menu eruit..??
Zie bijlage welk menu ik nu heb gemaakt..

En hoe gaat het vullen van het menu..?

Anyone..?:o

Bijlagen

• menu.png
    menu.png
    5,7 KB · Weergaven: 30
Beste Dennis,

Heb eerst gewerkt via Notepad++ en vanmorgen ben ik gewoon vanuit kladblok gaan werken.. of heb je andere suggesties?

je kunt microsoft sharepoint gebruiken en als je een apple pc hebt kun je ook iweb gebruiken.
want daarmee kun je veel sneller en veel mooier website´s maken.

Of de website mooier worden met de bovenstaande programma's is afwachten en je smaak.
Zou je de code willen delen waar de plaatjes staan?

Beste westsidemg,

De code heb ik alweer verwijderd en ben dus opzoek naar een dezelfde code voor het menu alleen was deze als script (gekopieerd via google)..denk dat het maar een goed idee is om gebruik te gaan maken van dreamweaver (maakt de code voor je) zover ik begrepen heb..of andere handige tips zijn altijd welkom..of is het gewoon handig om een curus te volgen..?

Beste Klimmer,

Bedankt voor je tips, ben al aardig op weg ;)

Groetjes..

Heb eerst gewerkt via Notepad++ en vanmorgen ben ik gewoon vanuit kladblok gaan werken.. of heb je andere suggesties?

notepad++ is vele malen beter dan kladblok, omdat de code taal duidelijk wordt weer gegeven.
Tevens geeft de html validator de e.v.t. fouten aan welke in notepad ++ niet goed staan.

Ook heel handig is deze site , hier vind je genoeg informatie over het bouwen van website's voor de meeste type brouwsers en verschillende scherm resoluties.

En aangezien jou evaring in het bouwen van websites kun je deze goed gebruiken.

Een website bouwen kost veel energie aan lees werk, ik ben zelf ook beginner geweest en heb nu evaring in het bouwen.
Belangrijk is dat je je css en html blijft valideren na iedere aanpassing.

zo blijft je website overzichtelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan